Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2008

Παρε την σύνθετη και τρέχα!

Συχωριανοί μου, μόλις μ’ άφησε το ΚΤΕΛ στην πλατεία στο χωριό, αλλά σιγά που θα πάω σπίτι. Παιδιά, σκυλιά, να .....περιμένουνε. Τη ζωή μου, τα νιάτα μου, μου φάγανε....
Εδώ, θα κάτσω να ξαποστάσω λίγο, δύσκολο και τόσες ώρες με τη γόβα στο λεωφορείο και να κουτσομπολέψουμε τι είδανε τα ματάκια μας, τόσες μέρες.....

Λοιπόν ο Θεός ακούει τις προσευχές μου. Εγώ με την υπολοχαγό Νατάσσα, μεγάλωσα. Θα μου πεις κι αυτή η χριστιανή, τόσο ξύλο, τόσα βασανιστήρια, τόσους Γερμανούς ...πήρε το κορμάκι της, μόνο Υπολοχαγό;;;
Εδώ η Βούλα, και σκόνταψε και η άλλη, και τι την κάνανε;;; Μου διαφεύγει αλλά κάτι παραπάνω από Υπολοχαγό.. και στο τσακ, στο τσακ, βρε Ελένη μου, βουλευτής θα γινότανε η Βούλα μας.....
Άσε τον Κουκοδήμο, αυτόν που ανεβαίνει στις ταράτσες και λέει κάτι σόκιν με τους ....φίλους του;;; Κάτι τον έκανε κι αυτόν η Πατρίδα...
Και η Βουγιουκλάκη, μόνο Υπολοχαγός;;;; Και ξανθιά.....που να τη βάψεις όλη αυτή τη μαλούρα μέσα στην κατοχή;;; Αυτό κι αν είναι βασανιστήριο.....

Τέλος πάντων, επιτέλους ήρθε η ώρα και για τις δικές μας μεγάλες στιγμές.
Με χαλάει λίγο υφΥΠΕΞ ο Άνθιμος και Αρχιστράτηγος ο Ψωμιάδης, αλλά δεν βαριέσαι, γκόμενο πάμε να βγάλουμε, εμείς για την Πατρίδα......
Το άκουσα, συχωριανοί μου, και το «ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ» το άκουσα, και «ΤΑ ΚΟΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝΕ» άκουσα, και το χαμόγελο της Ντόρας (άκου να της πάρουνε οι πορτοφολάδες μέσα από την τσάντα την πρόταση Νιμιτς, και δεν είχε και άλλη η κοπέλα) το είδα έγειρε λίγο, σαν από εγκεφαλικό να πω........
Ο Κώστας πάλι, θυμήθηκε και το δάκρυ του θείου, για τον Γιώργο δεν θα πω (ισχύει ο δημοκρατικός συγκεντρωτισμός, τα είπαμε, δεν παραμυθιάζομαι επειδή δεν μιλάει τώρα ο Πετσάλνικος για διαγραφές;;;) εκείνος πια ο Καρατζαφέρης, ....Ναύαρχος.
Δεν έχει η Άνω Νέα Δημοκρατία της Μακεδονίας, θάλασσα;;;; ε, και. Ο Καρατζαφέρης Πτέραρχος.

Αχ, συχωριανοί μου, πάω σπίτι, να ψάξω να βρω, είχα πάρει και πρόπερσι από τον Τσαντίλη στις εκπτώσεις ένα στρατιωτικό συνολάκι, safari, θυμάσαι βρε Άννη που ήταν της μόδας, με λίγο animal print, μια χαρά για την περίσταση
Ή να το αφήσω για μετά;; Μήπως κάτι σε γαλανόλευκο;;;
Καλύτερα, να δρομολογήσουμε τις καταστάσεις..... Πρώτα το γαλανόλευκο.

Αν τώρα δεν κάτσει όλο αυτό, δεν θυμάται και ο Κώστας βρε παιδί μου, την είχε πει τη λέξη, δεν την είχε πει;;;;

Ε, τότε πάμε Κύπρο. Το μπλουζάκι με τον Τσε Γκεβάρα;;;; Άνοιξα λίγο στη μέση με τη γέννα, αλλά θα το σιδερώσω λίγο στο φάρδος.....

Πάω, πάω, με τρελάνανε και οι γόβες....

Και να σκεφτείτε βρε παιδιά, ότι μια βδομάδα πριν, παρακαλούσα να ξυπνήσει ο Ελβετικός Ιμπεριαλισμός, και να γίνουμε επιτέλους ένα Ελβετικό καντόνι.

Καλές κι οι σοκολάτες και οι τράπεζες και τα ρολόγια, αλλά ....Υπολοχαγός, άλλο πράμα βρε sxoliasti μου, άλλο πράμα.

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά... Κατερίνα... τρελλάθηκα!

Οχι, Οχι, περίμενε... Οχι με το κείμενο... από την αγωνία τρελάθηκα... Που στην ευχή ήσουν 5 ολόκληρες μέρες? Ανησύχησα, και η Ελένη το ίδιο...

Επί τέλους.. ησύχασα... ταξείδι ήσουν...

Τώρα το κείμενο...

Δύσκολο, Κατερίνα μου, δύσκολο...
Αν δεν είχε την τιμητική αναφορά σε μένα, ούτε που θα το τολμούσα... Αλλά βλέπεις "Ευγενής Αστός", πως να μην γράψω κάτι..
Ασε που έρχομαι κατ' ευθείαν από το ντιβανι της ψυχανάλυσης... το στενόχωρο... θυμάσαι...

Και πως να γράψω... Πως να αντιμετωπίσω τη σύγκριση... Το στυλ, το περιεχόμενο, τι να πω...
Μπλοκαριστηκα, Κατερίνα μου, τρακ... πολύ τρακ!
Ασε που είναι και από τις λίγες φορές που συμφωνώ... σε ότι καταλαβαίνω, βέβαια.. οτι συμπεραίνω.

Μόνο σε εκείνο το μπλουζάκι, με τον Τσε, ενδυματολογικά... έχω μιά αντίρρηση...
Πολυ παλιό, βρε παιδί μου... τριμμένο... και με γένια...

Ξέρεις, μπορώ να βοηθήσω... μπορώ να σου δανείσω κάτι που έχω εγώ σπίτι... πιό σύγχρονο..
Οχι, μην ανησυχείς, με τον Τσε πάλι...
Αλλά τι Τσε... Κύριος! Ξυρισμένος, φρέσκος, με γραβάτα- ή φουλάρι αρμάνι, δεν θυμάμαι...
Λίγο γέρος βέβαια... αλλά, τι πειράζει... άλλος ανθρωπος..

Ξέρεις, μου το είχε δώσει ο Μίμης, τότε, μωρέ... που είχε συναντήσεις τον Τσε στην Σιγκαπούρη- που ήταν?
Τότε, λίγο πριν έρθει στο ΠΑΣΟΚ... Τότε που πήρε τη συμβουλή του, το ΟΚ, επαναστάτης προς επαναστάτη...

Παντως, και στο Υπολοχαγός διαφωνώ, Κατερίνα μου.
Αποκλείεται!!!
Μετά από αυτό το κείμενο, μόνο Στρατηγός!!! Μόνο..

και ... πρόσεξε, αν έρθεις γιά το μπλουζάκι, μην ξεχάσεις το καπέλλο... με τα 3 αστέρια...


Κατερίνα, σοβαρά τώρα, απλά, σαν ευγενής αστός, υποκλίνομαι βαθειά..
-------------------------
ΥΓ. Παιδιά, αυτό με τον Τσε και το Μίμη... λέτε να φάω καμμιά μήνυση? Συνηθίζεται τελευταία...

tractatus είπε...

Καλέ το 'τρίτο στεφάνι' μου κάνει η περιγραφή και λείπει και το φλυτζάνι της Βασιλειάδου απο μέσα για να δέσει και η πρόβλεψη..
...........δεν ξέρω αν μπορώ να προσθέσω κάτι σε όλα αυτά,ίσως καμιά πρόσφατη ταινία της Μαλέα ας πούμε, είναι κι αυτός ο Αλεξανδράκης πιο πάνω που όλο με μπερδεύει γιατί μπαίνει ανάμεσα με εμμονές τύπου 'ευγενής νέος' 'τσέ' και με αποσπά απο την ουσία που είναι το τακούνι, βρε παιδί η foukara gazetta, τα σύνορα-τα σύνορα και πώς μπορείς να τα περάσεις;;;Ολα αυτά με αποσπούν και δεν μπορώ να συγκεντρωθώ στο κείμενο του press.gr. που γράφουν επαγγελματίες δημοσιογράφοι(τι καταπίεση περνούν στις εφημερίδες τους άραγε...)ή τέλος πάντων για να σοβαρευτούμε: Λέτε να πάμε για εκλογές εξαιτίας της Νέας Δημοκρατίας της Μακεδονίας ή μήπως εξαιτίας του κατ' αποκοπήν dvd. Εθνική Ελλάδος γειά σου!!!

OnWine είπε...

Φίλη Tractatus,
Ενα σχόλιο για το σχόλιο, από κάποιον τρίτο που ήξερε τα βασικά:

In all unimportant matters, style, not sincerity, is the essential. In all important matters, style, not sincerity, is the essential.
Oscar wilde

Εγώ, τις εμμονές μου τις ξέρω, τις είπα, και μου τις αναλύσατε.

Γενικότερα, και σοβαρά, το μπλουζάκι του Τσε και η εικόνα επάνω του εχει, νομίζω, μεγαλύτερη σημασία από το όνομα της Μακεδονίας.

Η όχι?

katerina είπε...

Μπορω να αντισταθω στα πάντα εκτός από τον πειρασμό, αλλά ακόμα και εκει .....θα τα καταφέρω!!

tractatus είπε...

δεν μου λέτε έχετε καμιά συμφωνία κάνει και δεν ξέρω; Οχι τίποτα άλλο αλλά θέλω να διαλέξω τον ρόλο μου;)))

katerina είπε...

Μπουλουκι είναι ο θιασος καλή μου. Πότε ο ενας Γκολφω, ποτε ο αλλος Αστερω. Όπως βγει. Ταφτιαξε κι ο σκηνοθετης με την κορη του καφετζή. Μόνοι μας συνεxίζουμε.....
Ε,αμα το κοινό είναι ....καλό, μπορεί λεω, μπορεί, να παιξουμε και μια Φιλουμενα.
Καλιτεχνες είμαστε, ετσι για το χειροκρότημα.......

OnWine είπε...

Ελένη,όταν δεν... ζορίζεσαι, είσαι αξεπέραστη...

Το Blog δεν είναι δικό μου, εγώ είμαιένας απλός sxoliastis, οπότε... τα παράπονα στον ιδιοκτήτη!

Το ύφος, Ελένη μου, το ύφος!....

Γιατί κανείς, τελικά, δεν αντέχει τις πραγματικά σοβαρές απαντήσεις?

OnWine είπε...

Κατερίνα, διαμαρτύρομαι...

Το σχόλιό μου δεν πρόκανε (αριστερός λόγος) να λάβει υπ' όψη του το τελευταίο δικό σου....

Σαν πολύ γρήγορα γράφεις...
Μπας και τοταξείδι ήταν τελικά... φροντιστήριο "τυφλού" συστήματος?

Κάνε κράτει, βρε παιδί μου...

Η... όχι...

katerina είπε...

Ax, sxoliasti, βαρειά η κληρονομιά σου.
Εδω δεν έχουμε ιδιοκτησίες. Τοπαμε. Το τσαντήρι, ειναι ανοιχτό.
Όποιος γουσταρει, σε όποιον αρεσει το άσμα, ριχνει τη .....ζεμπεκιά του.
Παραγγελιές δεν παιζει το μαγαζί. Καμια φορα αν μας ξεπέσει κανενας ευγενής αστός, καλή του ώρα, αντε αντί για ρετσίνα, να ανοίξουμε και εκείνον τον Γιάννη που πορπατάει.....
Αλλά, ...ζημιες δεν σηκώνει!!

Α, και η άδεια, είναι παλιά.Πολύ παλιά.
Αγορανομικός υπευθυνος μια ξαδρέφη μου, η Κατίνα.

OnWine είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
OnWine είπε...

Touché.....

Μήπως έχει Blog η ξαδέρφη... να καταφύγω?

Εξ΄άλλου, η απάντηση... DeJa'Vue...
(Προσοχή... accen francais... οχι ΝτεζαΒου...)

tractatus είπε...

Εσύ βρε παιδί μου sxoliasti που νομίζεις ότι όλοι ζορίζονται;;
Αναρωτιέμαι: Οι εμμονές πάνε με τις ταυτίσεις;;; άραγε, λέω, λέω...και φυσικά ξέρω ότι το τσαντήρι δεν είναι δικό σους αλλά και πάλι αστικά την κάνεις Touché.....τσ!τσ!
Λοιπόν ακούστε δεν ξέρω για τη σύνθετη αλλά τη σκυτάλη μπορώ να τη πάρω φτάνει να ξέρω για που πάει το πράμα...όχι όποιος προκάμει(καλέ μην το διευκρινίζεις...το ξέρουμε όλοι αυτό αλλά αφού είσαι ευγενής)
Οσο για τις σοβαρές απαντήσεις...θέλεις να πείς ότι ο μεγαλοαστός ποιητής σου έδινε σοβαρές απαντήσεις; Πρέπει να μελετήσεις, παιδί μου, οτι αν ένα χάρισμα έχει ο αστός, αυτό είναι το χιούμορ: Μια ζωή την έχουμε...που λέει κι ο αγαπημένος μου περφόμερ, στα αστικά...
Κατερίνα οι αστοί χορεύουν πάντως ωραία ζεμπεκιά ιστορικά τώρα λέμε. Και μάλιστα ξέρουν, ακριβώς επειδή είναι αστοί, να είναι και του σαλονιού και του λιμανιού...αλλοίμονο στους άλλους που είναι μόνο του σαλονιού και ξύνουν νύχια στον καναπέ της τριλογίας που δεν εξελίσσεται...

OnWine είπε...

Ελένη μου, στο είπα ήδη... Οταν δεν ζορίζεσαι, είσαι αξεπέραστη...

Γιατί βιάστηκες να το αποδείξεις?

Ο μεγαλοαστός ποιητής μου τα έχει πει όλα... επιμένω... Διάβασέ τον, προσεκτικά...

Οσο γιά μένα, τιμή μου... να με ψυχαναλύετε πάντα και παντού...
Λάβε υπ' όψη σου, επίσης, οτι καιη ειρωνία μπορεί να είναι στάση ζωής... δεν ασκείται περιστασιακά...

Οι αστοί του σαλονιού και του λιμανιού, γράφουν γιά ζεμπεκές.
Εμείς οι άλλοι, του σαλονιού, ρίξαμε ζειμπεκιές - προσεξε την διαφορά - σε "σαλόνια" καλύτερα και από λιμάνια...

Ακόμα ψάχνω γιά την Κατίνα, Κατερίνα... την ξαδέρφη...
Σαν καταφύγιο...

Θα βοηθήσεις?

-------------------------
ΥΓ: Πάντως, ότι και να συμβεί,...
"... οι καλύτερες στιγμές μου είναι τα βράδια, όταν ανοίγω το παράθυρο κι αφήνω ελεύθερα τα ωραία ωδικά πουλιά που εκγυμνάζω τις ατέλειωτες ώρες της αιχμαλωσίας..."

...στο υστερόγραφο δεν απαντούν...

tractatus είπε...

ΥΓ........
Και τώρα στο κυρίως μέρος:
Μα βρε σχολιαστή μου πολύ νάρκισσο σε βρίσκω, νομίζεις ότι σε ψυχαναλύουμε....έχει διαβάσει πρόσφατα το βιβλίο με τα απφθέγματα του δικού σου και είσαι επηρεασμένος....καταλαβαίνω...κοίτα μην αρχίσεις για τη λακανική αριστερά σε λίγο να μονολογείς.
Εμείς ατάκτως εριγμένες ρήσεις εν τη ρύμη του λόγου πετάμε κι εσύ τα πέρνεις σοβαρά ότι σε αφορούν...τστστ!!! ωραιοπάθεια.

Οσο για τη ειρωνεία ως στάση ζωής: Μα χαλάρωσε καλέ μας...η ειρωνεία όταν την καταχράσαι είναι άμυνα και ξεπεσιά....Τα παντα εν τω μέτρω, αγαπητέ σχολιαστή.

Και όσο για τα λιμάνια έχεις δίκιο είναι πολύ πιο έντιμα απο τα 'σαλόνια' που υποκρίνονται ότι κατέχουν επειδή έχουν. Εκεί έριχνες ζεμπεκιές; Μάλιστα!

Σε περιμένω στην άλλη στροφή.

Για το υστερόγραφο είπαμε είσαι ακόμα υπο την επήρεια της ανάγνωσης, ξέρω...ξέρω...

OnWine είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
OnWine είπε...

Καλά βρε Ελένη μου, τόσο... παθος γγιά ένα 'ζορίζεσαι'....

tractatus είπε...

ζόρια...ζόρια..σχολιαστή και αποφθέγματα

fisherman είπε...

κατερίνα !!!
Τίποτε άλλο μόνο κορυφαίο το post σου φοβερό!!!... δεν έχω λόγια !!!

Ναπoλέων είπε...

Άντε τώρα που εσείς τσικνίζετε για τα καλά κι εγώ "λυώνω" στο πληκτρολόγιο, να μπώ κι εγώ στην τριλογία(*):

Κατερίνα, ΣΟΒΑΡΑ(**) ΜΙΛΑΩ,

εκτός από το να γράφεις ...blog-ικά, έχεις δοκιμάσει κάνα άλλο είδος γραφής;;;

Π.χ. χρονογράφημα, διήγημα, ευθυμογράφημα;;;

Και καμμιά συλλογούλα από τα παραπάνω, κάνα βιβλιαράκι να 'ούμε;;;

Αν όχι, κάντο το ταχύτερο!

Τί πράμμα είσαι σύ, κόρη(***) μου;;;

Τί «πέννα»;;;

Κι έτσι στα ξώφαλτσα μάλιστα...

Κατά πάσα βεβαιότητα αυτήν ακριβώς τη στιγμή χορεύετε:
Μια κόττα στρουμπουλή
ή
Φουστανάκι με καρώ
ή
Αρμενάκι είμαι κυρά μου
ή
τη «Γενοβέφα»(****)

κι εγώ "λυώνω" στο πληκτρολόγιο...
Έκαστος εφ' ώ ετάχθη...
Ματσμουτσάκια
Ν.
------------
(*) Για την ακρίβεια: Τριλογία +1/18
(**) Κάποια άλλη δεν τό κατάλαβε, γιαυτό τό γράφω με κεφαλαία
(***) Θα μπορούσε, πολύ καλά...
(****) Ά! μπά, αυτήν όχι, αυτή δεν τήν ξέρετε... Τήν διδάσκω, αριά και πού, και δεν σάς θυμάμαι σε κάποιο team...

Ναπoλέων είπε...

1.3.08
Καλησπέρα
Καλές Απόκριες
Καλό Μήνα
Καλή Σαρακοστή
Καλό Πάσχα
Καλή Ψήφο
Καλές Διακοπές
Καλό Χειμώνα
Έ!... και ...Καλά Χριστούουουγεννα!
Ν.

OnWine είπε...

Παραβλέποντας τα όσα ...γλυκά γράψατε γιά μενα, επανέρχομαι ανησυχών!!!

Κατερίνα, πάλι ταξείδι? Πάλι σε χάσαμε.... από τις 26 Φεβρουαρίου που έγραψες τα ...καλά σου λόγια γιά μένα (αχ... αυτές οι συμμαχίες γυναικών!!! -καλά, δεν έχετε μέθει ακόμα οτι φιλία μεταξύ γυναικών δεν υπάρχει?-) δεν έχεις εμφανιστεί πουθενά!

Και εάν μεν από το νέο ...ταξείδι προκύψει νέο κείμενο... έχει καλώς!

Μήπως όμως.....

Είδωμεν...

Ανώνυμος είπε...

Κατερίνα μου,

Το άκουσα και ΄γω και το ξανάκουσα αυτό με τις Μακεδονίες που «λείπουν και πρέπει, γιατί όχι να τις ενώσουμε αν μπορούμε…» παρά το ότι χρόνια κλείνω τ’ αυτιά μου στις σειρήνες των μακεδονομάχων, εγγονός μακεδονομάχου και γώ που να μην έσωνα. Με έζωσαν ρίγη όταν άκουσα τον Άνθιμο και μετά διάβαζα και τα σχόλια! Τι ρίγη; Θλίψης φόβου και ανατριχίλας πολέμου, αδελφοκτόνου πολέμου.

Μη πείτε και τι αδελφοκτόνος πόλεμος θα είναι για την ένωση των άλλων αδελφών Μακεδονιών αφού Βούλγαρους και Γυφτοσκοπιανούς (το Γ κεφαλαίο γιατί είναι… φυλής, όπως Έλληνες…) θα σκοτώνουμε και τη δόξα της Ελλάδος θα υψώνουμε… Μα γι αυτό πρόκειται… αν δεν είσαι μακεδόνας με πάνω από χίλια χρόνια εκεί αν δεν γνωρίζεις ότι από κει πέρασαν πάνω από 40 φυλές που όλο και «κάτι» άφησαν (διασταύρωση = διάσωση της φυλής, της όποιας φυλής ή αλλιώς της ανθρωπότητας…), αν δεν έχυσε το αίμα της η οικογένεια για τις ηλιθιότητες των πολεμοχαρών ε, τότε δεν ξέρεις ούτε το Μ της Μακεδονίας που για χάρη του σφάζονται λαοί.

Τα ρίγη ήρθαν λοιπόν από την ιστορία και χρωμάτισαν το μέλλον. Τι γνώμη να έχει άραγε ο Άνθιμος για μια οικογένεια που ήταν σλάβοι μακεδόνες αλλά έλληνες πολίτες που πολέμησαν για την Ελλάδα σαν πατρίδα τους εδώ και 100 χρόνια και διώχθηκαν από βουλγάρους και Έλληνες εξ ίσου σαν προδότες και δεν είχαν στον ήλιο μοίρα; Γύφτοι πραγματικοί ήταν για 100 χρόνια και πατρίδα δεν είχαν και ας έλεγε ο Τίτο τα δικά του. Όταν ο πατριάρχης της οικογένειας πέθανε από τα βασανιστήρια βουλγάρων και ελλήνων βουλγαροντυμένων φασιστών* γιατί ενέταξε την οικογένεια στην Εθνική Αντίσταση, η οικογένεια διώχθηκε και σκόρπισε στις τρεις, ναι τρεις Μακεδονίες με αίμα και φρίκη.

Διώχθηκαν λοιπόν σαν Εαμοβούλγαροι προδότες από τους Έλληνες φασίστες που στο μεταξύ χώρισαν από τα βουλγάρικα φασιαταειδή αδελφάκια τους και ντύθηκαν ξανά με αγγλικά ρούχα!

Να πως εξηγείται το ρίγος τη φρίκης από τον Άνθιμο: να στρατευθούν τα παιδιά της οικογένειας εδώ για να σκοτώσουν τους βούλγαρους που επιβουλεύτηκαν τη Μακεδονία «μας» δηλαδή και τα ξαδέλφια τους μαζί και ύστερα να σκοτώσουν και τους γυφτοσκοπιανούς μεταξύ των οποίων και τα άλλα ξαδέλφια τους και να ενώσουν υπερήφανοι τη Μακεδονία μας πάνω από τους τάφους της μια και ίδιας οικογένειας!!!! Όνειρο φρικτό που δεν ήθελα να ξαναδώ μετά τις κρυφές και αλληγορικές παιδικές διηγήσεις που άκουγα και νόμιζα ότι αυτά έγιναν σε άλλη χώρα. Να που ο Άνθιμος λοιπόν ανασταίνει και τους βρικόλακες της φρίκης εκτός από τα φαντάσματα της μνήμης.

Μήπως είναι κάνεις που δεν κατάλαβε πως γίνονται οι αδελφοκτόνοι πόλεμοι;;;; και μήπως πρέπει να είναι της ίδιας οικογένειας για να το καταλάβει; Δεν του αρκεί που είναι στα Βαλκάνια αδελφός στο χώρο;

Όσο και αν δεν προσφέρεται ο χώρος για τέτοιες θλιβερές ιστορίες** μνήμης και ανατριχιαστικού μέλλοντος, και συγνώμη γι’ αυτό, το λογαριασμό στείλτε τον σε αυτούς που κάποτε τα προκάλεσαν και τώρα τα ξαναπροκαλούν.

*Οι μεν βασάνιζαν τον παπού γιατί ήταν Εαμοέλληνας κομμουνιστής, προδότης της Βουλγαρίας (!!!) και οι δε γιατί ήταν Εαμοσλάβος κομμουνιστής που ήθελε να γίνει η Ελλάδα …Ρωσική!!! Τον βασάνιζαν από κοινού μαζί στο ύπαιθρο και μετά γλέντησαν σουβλίζοντας τα κοπάδια του…
**Μη διανοηθεί κανείς ότι η ιστορία δεν είναι κομμάτι πικρής μακεδονικής αλήθειας θα χάσει…

Στέργιος,
ο Στέργιος της Κατερίνας όπως «με» λέει